سوالات متداول

آیا محصولات شما اصلی هستند؟

ما بر روی ارائه عطرهایی با کیفیت و ماندگاری بالا تمرکز داریم تا به مشتریان عزیزمان تجربه‌ی یک عطر خوب و لذت‌بخش را با قیمت مقرون به صرفه‌تری ارائه دهیم. اگر همچنان سوالات دیگری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم.
عطر ها یا ادکلن های موجود در عطر رویایی بالاترین کیفیت موجود از یک ادکلن هستند و تمام انتظارات از یک ادکلن را برای شما بر آورده میکنند با توجه به تضمین بازگشت محصول شما میتوانید با خیال راحت خرید کنید ضمن اینکه تمامی عطر های موجود رو میتونین به صورت دست ساز با کیفیت و ماندگاری بالا از ما تهیه کنین که پیشنهاد عطر رویایی به شما هم همین هست.
برای خرید،استعلام قیمت یا موجودی عطر های ارجینال میتونین از طریق راه های ارتباطی یا دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشین تا به بهترین شکل ممکن اطلاعات لازم رو در اختیارتون بزاریم..
ما با افتخار اعلام می‌کنیم که عطرهای دست‌ساز ما از لحاظ کیفیت اسانس تایید رسمی شده دارند و از برندهای معتبر تولید کننده اسانس‌ها استفاده می‌کنیم. این اسانس‌ها از منابع معتبر تأمین می‌شوند و کیفیت بالای آنها تضمین می‌شود. این موضوع تضمین می‌کند که عطرهای ما دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری فوق‌العاده‌ای باشند. همچنین، این تضمین معنی می‌دهد که شما به یک تجربه‌ی عطری رویایی و ناب از محصولات ما دست پیدا می‌کنید.
باور داریم که مشتریان ما حق دارند بهترین را تجربه کنند، و برای همین به دنبال بهترین اسانس‌ها از برندهای معتبر هستیم. از این رو، می‌توانید با آرامش خاطر از محصولات ما بهره‌برداری کنید و تجربه‌ی یک عطر رویایی و اصیل را به دست آورید. اگر همچنان سوالات یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، تیم پشتیبانی ما همیشه آماده به کمک و پاسخ به شماست.

چگونه می‌توانم از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بهره‌برداری کنم؟

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما را در صفحه اصلی وبسایت و همچنین در بخش “تخفیف‌ها” یا “پیشنهادات ویژه” ما مشاهده کنید. همچنین می‌توانید عضو خبرنامه ما شوید تا از آخرین تخفیف‌ها و پیشنهادات باخبر شوید و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی عطر رویایی از تمامی اخبار مطلع شوید..

آیا ارسال به سراسر کشور انجام می‌شود؟

بله، ما به تمام نقاط کشور ارسال محصولات انجام می‌دهیم. هزینه ارسال و زمان تحویل ممکن است بسته به مقصد متغیر باشد و تمامی ارسال های ما از انبار بازار بزرگ تهران به وسیله پست یا تیپاکس و در صورت تمایل برای شهر تهران با پیک موتوری انجام میشوند..
چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
شما می‌توانید وضعیت سفارش خود را با ورود به حساب کاربری خود در بخش “پیگیری سفارش” یا “سفارش‌های من” بررسی کنید. همچنین، شماره پیگیری سفارش از طریق اینستاگرام یا راه های ارتباطی قابل مشاهده یا برای شما ارسال خواهد شد.

آیا امکان بازگشت کالا و تعویض وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید تا ۳ روز از زمان دریافت کالا، کالای خریداری شده را تعویض کنید. شرایط کامل تعویض کالا در بخش “قوانین تعویض و بازگشت کالا” ما آمده است.

چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تلفن یا ایمیل موجود در صفحه “تماس با ما” تماس بگیرید. همچنین ما در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت داریم و از طریق پیام دایرکت در این شبکه‌ها با ما در ارتباط باشید.

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله، ما امکان خرید عمده را فراهم کردیم. برای اطلاعات بیشتر از طریق پیام رسان های موجود یا به صورت حضوری پاسخگوی شما خواهیم بود.