قوانین تعویض و بازگشت کالا

مشتریان عزیز، قبل از خرید محصولات از ما، لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:

1. تعویض کالا:

شما می‌توانید تا ۳ روز از زمان دریافت محصول فرصت داشته باشید تا کالای خریداری شده را تعویض کنید.
در صورت تعویض کالا، محصول باید در شرایط اولیه و بدون هیچ‌گونه خسارت یا صدمه ای باشد.

2. بیمه در هنگام ارسال:

تمام محصولات توسط ما از نظر فنی و ظاهری بررسی و در هنگام ارسال بیمه می‌شوند تا در صورت وقوع خسارت در حین حمل و نقل، شما ادعای خسارت کنید.

3. مسئولیت در هنگام حمل و نقل:

هر گونه آسیب و صدمه در هنگام حمل و نقل (پست، تیپاکس و …) برعهده ما نیست و اینگونه شکایات پذیرفته نمی‌شود.

4. بررسی کالا در زمان تحویل:

لطفاً هنگام تحویل کالا، جنس را از طرف کارمند (پست یا تیپاکس و …) بررسی کنید. در صورت وقوع خسارت، بلافاصله ادعای خسارت کنید.
استفاده از ۳ روز ضمانت تعویض چه شرایطی دارد؟
لطفاً برای اطلاع از آدرس و نحوه بازگشت کالا، با ما از طریق دایرکت اینستاگرام تماس بگیرید.
اگر دلیل بازگشت کالا مشکل فنی یا مغایرت با سفارش شما باشد، هزینه عودت کالا بر عهده ما خواهد بود. اشکال یا ایراد باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا به ما اطلاع داده شود.
اگر دلیل بازگشت کالا عدم رضایت مشتری از محصول باشد، هزینه بازگشت و هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری است.
توجه:
برای استفاده از این سرویس، کالا باید در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ما بازگردانده شود. همچنین، برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات روی بسته‌بندی کالا و یا پاره کردن و مخدوش کردن آن ممکن است از اعتبار ضمانت تعویض محروم کند.
این سرویس اشکال‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست از کالا ایجاد شود را پوشش نمی‌دهد.
پس از رسیدن کالا به ما توسط انبار، بررسی می‌شود و در صورت داشتن آسیب به محصول یا بسته‌بندی، محصول عیناً به شما بازگردانده می‌شود.
توجه: از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ما، خودداری کنید.